jag hugger av den...

Ja så känns det från å till med min förbannade arm... Det värker och gör ont och hugger i armen och nacken när jag gör vissa rörelser. Jag måste ligga på speciella sätt när jag ska sova för att kunna sova någorlunda och jag är så trött på det!

Sen när jag tänker på det så finns det ju de som har de så mycket värre än vad jag har... bland annat så läser jag Vimmelmammans blogg varje dag och hon är en kämpe som fightas med sin cancer! Då är en nerv i kläm en "piss i Nilen"  (ursäkta uttrycket)

Idag har jag varit på 1-årskalas hos lille Gustav, min brorson! En fantastisk brunch som vi åt i trädgården och sedan muffins och chokladtårta med färska jordgubbar på... Mmmmmm Erika, min svägerska är så pysslig av sig!
Min "A" va oxå med men åkte sedan för att se sin dotter på gympatävling...

Nu är det så där länge tills vi ses igen och det blir sådan kontrast från att ha träffats varje dag sen förra lördagen till att inte veta när vi kommer ses nästa gång... Känns lite jobbigt faktiskt! Men visst, det är bra att sakna varandra oxå ju...
Längtar dock massor efter honom nu nu nu och vill inte sova utan honom!! Bara att kunna lägga handen på honom om man vaknar till på natten gör mej lugn, han lugnar mej och jag mår bra när jag är med honom!

Wow, måste skriva om bästa Linda oxå... Fick två mms från henne i grymma partyskor!!! Wow wow vilken pingla!!! Bara hon inte kärar ner sig i nån stockholmare som inte kan följa med söderut... För huga vad hemskt om hon hade försvunnit härifrån, det får bara inte hända!
Sen vill jag och hoppas att hon hittar en härlig man för det är hon så mycket värd!!!
Jag önskar att jag va där i huvudstaden jag oxå... en annan gång, nu tar jag hand om min kropp och min själ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0