E man dårig eller?

Klockan blev 17 och jag blev fri från dårhuset!!! TJOHOOOOO!!!

Man blir nog lite dårig av att jobba där jag jobbar för det är lite galet ställe... eller inte så lite heller! Men jag och min kollega bestämde oss för att vi är rätt normala iallafall, iallafall efter arbetstid!

Promenad och snack på stranden med bästa Linda och vovvsen Douglas, hem, kockade GOD middag! (kryss i taket att jag lagade mat), choklad, snus, extreme home makeover, nymålade naglar, tråkigt sms men det var väntat, IKEA Family tidningen ett telefonsamtal som rörde runt det i huvudet rejält nu precis HELVETE!!!!!!

Jag som itne skulle och nu gör jag det iallafall, lägger energin helt fel IGEN!!!!!!!!!!

Suck på mej vad jag blir less på mej själv som e så jävla lättpåverkad ibland!!!

Det blir ju bara skit av det ändå

Får väl prata med andarna idag igen och fråga vad jag ska göra med mej själv och livet


Kommentarer
Postat av: Åsa

Usch, det låter verkligen inget bra Therese! Jag blir riktigt orolig! Stor kram!

2009-09-02 @ 21:58:59
Postat av: Åsa

inte hänga upp dig på dem som ringer.. ta det bara som de kommer.. du är stark vännen.. kramar

2009-09-03 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0