Fredag fredag...

Nu är det fredag och jag sitter på jobbet... eftersom jag va hemma i tisdags med min förkylning så jobbar jag idag istället för att slippa bli av med pengar...

Pengar är en bristvara för mej för tillfället... lever på minimigränsen och vänder varenda krona känns det som.. Men det är bara att vänja sig nu innan jag ska börja plugga, då blir det ännu tightare!
Men jag ska och jag kan och jag vill!!!

Sitter och tittar ut på solen och funderar på om jag ska gå på after work eller inte ikväll... vill men vill inte, vet inte om jag orkar, kanske man bara ska va hemma och slappa och göra ingenting... Spara pengarna!!

Igår var tanken att jag skulle ha haft en dag idag med min J men eftersom han arbetar på samma jobb som jag så vet han ALDRIG när han ska jobba...
Så det blev inget idag... och inget på resten av helgen heller... *besviken*

Vi har aldrig tid att hitta på något tillsammans för han jobbar alla helger redan och i sommar blir det ju ännu mera jobb... trist e det!!

Jag är ju en tjej som gillar att ha egen tid men jag vill inte bara ha egen tid, jag vill ju kunna hitta på saker oxå... Gillar traditioner och firande med familj och vänner men det är inte kul att alltid få vara ensam på dessa grejor!

Ja ja, det är ju så det är nu!

Jag ska fundera en liten sväng till om det blir after work eller inte och ska köra hemåt alldeles strax!





Kommentarer
Postat av: Åsa

du kommer klara de vännen.. även om de e tajt nu..

hoppas ni har mys ida..

2010-04-10 @ 12:37:29
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0