It´s fucking friday!

Ja det e fredag och här ligger jag i sängen hela eftermiddagen och gör INGENTING!

Jag vaknade vid 8 av att något ramlade någonstans i lägenheten och jag fattade noll... Ringde Mattias en sväng och väckte honom, somnade om, blev väckt igen vid 10 av Linda som stod och väntade på en bil, somnade om och 11.26 vaknade jag av att MAttias ringde och sa att han och hans dotter stod utanför och väntade på mej... Att vi skulle ner till stan!

Shit, jag fick bara hoppa upp, tvätta av mej snabbt, klä mej borsta tänder och susa ner. 10 minuter!! De ni!!!!!!

Vi traskade på stan, handlade en fin tunika på Lindex och lite annat smått å gott och sen lunchade vi innan vi åkte runt lite i Ängelholm bara för att få tiden att gå...

Hem och vips så hamnade jag i sängen med datorn i knät och nu ligger jag här...

Jag är så rastlös att jag har kli i kroppen! Vill göra något idag men har ingen att göra något med och jag orkar minsann inte heller!
Jag vill bara dra på mej täcket och sova men då kan jag inte sova inatt ju...

Får väl komma på om jag ska äta nån middag sen och kanske glo på film. Jag har en del måste egentligen som jag borde göra men NÄE jag har ingen energi till att göra någonting alls idag

Bara ligga och slappa! Tänk om jag kunde tycka att det va skönt???


Kommentarer
Postat av: Åsa

härligt vännen :)

krama

2010-04-23 @ 20:42:52
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0