Så trött på att va krasslig...

Nu får det faktiskt vara nog.. jag är så bra trött på min förkylning, idag är det värre än det varit innan men det har ju hållt på så länge nu...

KÄnns som att jag har ett järnband över pannbenet och jag kan inte andas med näsan och är helt slut i kroppen. Orkar inte göra någonting.

Idag har jag bara varit ute en sväng med Carina, vi körde ner till stranden och satte oss och tittade ut över havet men man såg nästan ingenting för det var så dimmigt... Vi åt frukost och snackade...

Sen åkte vi hem och jag gick och lade mej och sov igen. Jag tog en dusch och blev helt matt, åt lite middag och landade i soffan där jag nu ligger...

Om jag mår så här imorgon så kommer jag inte jobba...

Hoppas att det blir bättre till imorgon!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

misstänker att du är hemma ida alltså?

kryapå dig vännen.. sakna

2010-04-06 @ 08:56:31
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0