Skitdag!

Fy fan för denna dagen...

har varit skit nästan hela dagen idag, jag e rörig i huvudet och det bara surrar!

haft en massa annonser att skicka material till och det är alltid röra när det ska göras... många korrektur som ska läsas och så mitt i alltihopa så ställer vi in resa å så ska alla tidningarna ha ett nytt mail igen och så upptäcker jag att jag skrivit fel datum och nytt mail till alla tidningarna igen...
SUCK!

Sen e jag så jävla less för min dator hemma fungerar inte! Kan dessutom inte hitta vad felet är och jag har inte råd att lämna in den heller!!!!!
Får väl se om jag har någon snäll vän som kanske kan hjälpa mej att fixa till det!

Å dessutom så har jag förbannat ont i ryggen, inte från i söndags när vi lyfte takpannor så svetten rann utan det har varit redan sedan innan. Visst det har väl inte hjälpt till att jag lyfte takpannorna men jag e bara så less på att jag ska behöva leva med den förbannade ryggen och så e jag less på mej själv för att jag inte tar tag och tränar min rygg för jag vet ju att det blir bättre då!
Nu blir det dyrt besök hos naprapaten och var ska jag gräva upp de pengarna nånstans...

Det surrar i huvudet om skolan oxå... hur ska jag klara ekonomin när jag pluggar??? Det kommer bli tight som fan. Jag sparar pengar nu så att jag ska få ihop till en buffert men det är minsann inte så lätt att leva på liiite pengar... Visst det får ju gå så klart och det gör det ju. Man får ju prioritera men så blir jag less på mej själv att jag inte kan ta tag i det ens...

Handlar ju om att jag måste sluta snusa, där skulle jag spara många pengar, var är motivationen???

Jag behöver dessutom gå ner i vikt, blev så arg på mej själv imorse när jag provade ett par byxor som jag va nästan säker på att de skulle passa då de va för stora när jag hade dem innan och nu kunde jag inte knäppa knappen FAN!!!!!!

OJ vilken negativ blogg detta blev men jag känner mej så neggo just nu, neggo på mej själv mest, neggo på jobbet, neggo på det mesta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0