En klapp på axeln

Torsdagkvällen blev inte riktigt som det var tänkt...

Hade planer men de ändrades så jag hamnade i soffan där jag nu ligger och slappar! Jag måste verkligen kämpa för att motivera mej själv att laga nyttig god mat men hittills har jag lyckats!

Jag ger mej själv en klapp på axeln för att jag idag har:

* hoppat över danskt wienerbröd med choklad

* hoppat över över frallebullar trots att de luktar så gott, istället ätit mina två knäcke med fantastiskt god avocado och krydda istället

*  lagat god mat bestående av couc cous, rivna morötter, purjolök, svamp, kalkon, soltorkade tomater och vitlök

* stod emot godissuget och tog en banan med kakao på istället!!

Jag vill verkligen klara av detta nu och jag är ju som min bästa vän sa "den mest envetna person" hon känner så visst ska jag lyckas!!!

Inatt ska jag hämta min syrra när hon slutar jobba och köra henne till slottet hon passar i veckan... e väl inte riktigt glad för det men vad gör man inte för lillasyster?!?!

Å imorgon, längtar till imorgon, då ska jag få vara i den underbara miljön och jobba med blommor hela dagen!!!


Underbart! Livet känns väldigt bra just nu!! Jag suger i mej av den känslan och håller fast vid den!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

du är jätteduktig vännen!! men banan med kakao på?? :S

ha en underbar dag.. saknar dig

kraam

2010-02-26 @ 08:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0