En lördag i mitt liv

Hmmm.... jag borde ta tag i dagen men har ingen energi!

Fast har faktiskt varit ute på promenad en sväng och blivit ordentligt rastad, alldeles varm och blossig i ansiktet blev jag men skönt va det iallafall!!

Men så kommer jag hem till lägenheten och bara orkar inte göra någonting... Jobbigt jobbigt jobbigt!!!

Men visst, det finns ju en anledning till att man inte är gladast nu... livet kan ju inte alltid vara på topp tyvärr och just nu känns det som att jag är i dalen... Men jag har lärt mej ganska bra att ta mej upp igen så det ordnar sig säkert denna gången oxå!

Det får ta den tid det tar helt enkelt!!

Vad bjuder denna dagen annars då???
Jag ska hämta hem min knatte som ska va hos mej extra länge för hans pappa ska iväg o åka skidor nästa vecka (avis)
Sen blir det mys hos Linda med god middag och melodifestivalen!!

Hmmmm.... sen e det nog inte mer som händer idag faktiskt!

Jo jag måste fixa i ordning lite här, binda om min tulpanbukett och bädda rent i Elias säng, plocka ner jullåda i källaren och ragga fram mina viktväktarböcker för tanken e att jag ska ta tag i mej själv NU!!!!

Lyssnar på Melissa Horn, fantastisk musik!!!!!!!!!!!!

Melissa Horn – Långa nätter


Kommentarer
Postat av: Åsa

ne alla dagar kan man inte vara på topp.. lördag o ja har pratat i telefon ganska mycke inatt.. först E o sen N.. har bara kollat på tv ja..

krama om

2010-02-06 @ 14:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0