En helvetes dag!

Fy fan fy fan fy fan...

Det är märkligt att man kan trilla ner i källaren så in i vassen gång på gång och att allt bara känns för jävligt! Det känns ju som att man inte ska kunna ta sig upp någong gång igen, att man kommer ligga där nere i källaren och skräpa med allt annat gammalt skit!

Men jag vet ju samtidigt om jag tänker normalt att jag kommer kunna ta mej upp även denna gång men just nu känns det inte så!
Och det är okej att känna så ett tag, bara jag inte fastnar för länge...

Jag avskyr att såra någon och jag har sårat någon jag verkligen tycker så mycket om! Men inte tillräckligt för att kunna fortsätta ett liv tillsammans med. J, förlåt mej!!!

Han gråter inte när jag ser men jag ser på hela honom hur han lider och hur dåligt han mår och han vill att jag ska kunna ändra mej men idag flyttar han ut sina saker, när jag kommer hem från jobbet är han inte där och inte sakerna heller... Det kommer kännas så tomt och göra så ont!!!

Fick sms nu att han har bilen full men inte fick plats med alla sakerna idag... han får komma igen när han vill och kan och har lust!
Han skickade ett sms att han gråter och är jätteledsen, det värker i mitt hjärta!!!!!!!!!!!!

Hur i helvete kan det bli så här????

Tänk om man kunde få styra sina känslor istället... då hade allting varit så mycket lättare!!!

Men nu får jag gråta och sakna och kanske ångra och tänka att detta ändå är så det ska vara!!

LIFE SUCKS!!!!





Kommentarer
Postat av: Åsa

ibland kan man inte roför hur man känner.. hur mycket man än vill att de ska kännas på ett visst sätt.. :(

krama om

2010-02-09 @ 08:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0