Julen e slut och jobbet kallar...

Nytt år nya möjligheter och chansen att ta tag i mitt liv och göra det jag vill göra! Så står det i mina horoskop jag läst och jag ska verkligen försöka att göra det oxå!!!

Jag ser ju inte fram emot att gå och sätta mej vid datorn på jobbet imorgon och bara sitta där och vara tillbaka i det gamla igen... Usch och fy!!! Men det är bara att bita ihop och göra det helt enkelt

Den enda som kan göra något åt det är ju jag. Jag vill ha förändring!!!!

Kan inte sitta där och mögla bort framför en dator och inte utvecklas längre...
Jag har ju provat på att vara i blomsteraffär nu och känner ännu mer att det är det jag vill göra! Där känner jag mej hemma och det är det som är meningen! Jag måste bara komma på hur jag ska lyckas!

Här är julen utstädad nu och min källare är rensad från en massa gammalt krafs, så skönt att få undan! Att plocka fram alla tomtar och julsaker är härligt och att när granen står där och e så fin så e det jättefint men det är verkligen skönt att städa undan julen oxå! Allt känns så rent då och man vet att det är ett nytt år som ligger framför oss!!!

Idag kommer min kotte, längtar efter honom!!! Ska bli så härligt att få krama den lille filuren och bara mysa, blir läsa bok ikväll och massa mys! Håll tummarna att det går bättre denna veckan för förra veckan va inge kul, då va det en massa bråk och tjafs men det är ju iofs inte konstigt, det är ju jobbigt för honom med de förändringar som är här, att Jörgen flyttat in och att han helt plötsligt inte har mamma helt för sig själv längre...
Men jag hoppas iallafall att det blir bättre dena veckan!

Önskar alla en god fortsättning på det nya året och hoppas att vi alla får ett underbart år!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0