Äcklas...

Jag tänkte inte skriva nåt depp och tråkigt för det är ju sommar och man ska må som bäst!

Men fy fan vad jag nästan dog och ramlade av stolen när jag tittade på foton tagna här nu i sommar på mej... Jag ser fan gravid ut... Äcklas av att jag är så tjock och trivs verkligen inte med mej själv just nu! Varför varför varför kan jag inte ta tag i mej själv och sätta fart på fläsket!

Usch kan jag bara säga just nu när jag sett bilderna på mej själv.
Tänkte lagt upp lite sommarbilder här men icke... det vore förfärligt att visa de bilderna på en valross där det väller över fett överallt...

Näe jag får minsann ta i med hårdhandskarna nu och sätta stopp ordentligt för jag trivs verkligen inte och mår riktigt illa av mej själv!

Kul läsning eller hur???? Näe kan förstå det men så är verkligheten här idag när jag sitter på min underbara balkong efter att ha varit med Fredrik och hans barn i Båstad och kollat "stekare" som Mackan kallar dem... Det e verkligen kul å titta på folk, vi såg Peter Magnusson och sedan mötte vi Måns Zelmerlöv och hans Mari Serneholt sen va det ju mängder av folk i övrigt oxå så klart!

Undrar om jag ska ta å gå å lägga mej nu och gå upp i ottan och gå ut och stava på morgonen en sväng innan jobb? det vore kanske en idé?!?!

Jo så får det bli!!

Hoppas att jag kan skriva nåt roligare och mer glatt nästa gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0