Gravid!!!

Mmm...


Hahahahahahaha idag va jag på det humöret att jag kunde ta emot kommentaren helt okej och skratta åt det! Men ibland så blir man ju bara tokig när man får dessa underbara kommentarer!

En chaufför kom in på kontoret och han klappade sig på magen och sa att "ja nu har du ju snart vuxit om mej"...
Jag blev lite ställd först, svarade honom att det tycker jag minsann inte och då säger han, men visst har den vuxit lite sen sist, när är det dax?

Då förstod jag ju att han trodde att jag är gravid och jag svarade honom  att jag absolut inte är gravid! Jag ska ju börja skolan till hösten och har minsann inte tid med något sådant!

Idag funkade det rätt bra men visst känns det inte speciellt kul att man är så tjock att folk tror att man är gravid...
Men jag är ju den jag är och jag får leva med det så länge jag inte tar tag i det ordentligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0