Bomull runt hjärnan

Så känns det idag...
Igår slog det på mej som fan när jag var på jobbet! Blev enormt förkyld och idag är det ännu värre. Har känt mej helt groggy hela dagen och levt på ipren!
Kan inte andas med näsan och kan inte snyta mej för det sitter i bihålorna och känns som att jag har bomull i hjärnan!

Skittrist att bli krasslig nu när man ska vara lite långledig!!!

Aja, jag jobbar på iallafall och hoppas det ska gå över!!

Igår pratade jag med en vän på msn som jag inte pratat med på ett tag och hon berättade då att hennes pappa hade varit med om en olycka, han hade blivit påkörd av en cyklist och det var inte säkert att han skulle överleva. De skulle ta lite fler prover igår och se om det fanns någon aktivitet i hjärnan men tyvärr var det inte det så han dog igår eftermiddag.
Jag har träffat honom och han var en härlig person och han är nog saknad av väldigt många! Jag lider med min vän och hennes familj och syskon som har förlorat en pappa, en man, en morfar/farfar...
Livet är så orättvist! Man fattar inte hur det kan gå så illa av att bli påkörd av en cyklist... man tänker inte att det kan göra att livet bara tar slut så där plötsligt.
HEMSKT är det!!!

Tänker på er och skickar er styrkekramar!!!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

ja livet är inte rättvist.. :/



kryapådig kram

2010-03-31 @ 08:48:14
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0