Borde sova nu...

Ligger i sängen, lyssnar på trafiken utanför, så skönt att man kan sova med öppen balkongdörr igen!! Det enda tråkiga med det är att det ibland kommer röklukt in när någon e ute på sin balkong och blossar...

Har haft en bra dag slappe imorse, jag lyckades som tur va att somna om när min fd man ringde mej kl 06.45 för att fråga när jag ska ha semester i sommar... han hade glömt att jag va ledig!
Jag låg kvar länge i sängen och slappade innan jag tog mej upp och iväg till mamma i Strövels en sväng där jag fick smarriga våfflor till lunch och en laddning frukt och grönt med mej hem!
OJ kom precis på att jag glömt lägga in det i kylen, ah de klarar sig till imorgon!

Hem och slappade lite till och for sedan ut i skogen till Linda! Vi tog en promenad med Douglas gammelhunden och lille Hjulius katten som sprang med hela svängen han oxå. Sedan åt vi supersmarrig kycklingsallad och hade en slappekväll i soffan med Lets Dance final och film!

Imorgon är det blommor för hela slanten... längtar! Ska pyssla och fixa och jag ser verkligen fram emot att få vara lite kreativ!!!

Vad som händer imorgon kväll vet jag minsann inte, ska nog faktiskt bara ha en lugn hemmakväll och fixa lite, kanske ta tag och greja lite med Elias fotobok som jag ju bara precis har börjat med... Fick lite trix från Marlene hur jag ska göra!

Tänkte lägga in lite bilder som jag ju lovat ett tag nu... kanske några redan nu ikväll om datorn vill som jag vill!!

Hoppas att ni alla har haft en underbar fredag, det är vår ute! Det har varit riktigt varmt idag, så skönt!!!!

Å vet ni, imorgon natt ska vi ställa om klockan till sommartid! SÅ HÄRLIGT! Längre kvällar blir det ju då!!!

LOVELY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0