Ett tag sen sist...

Jag har tänkt flera gånger att jag ska uppdatera bloggen men inte blivit färdig till det!

Nu tänkte jag iallafall skriva några rader eller flera...

Önskar att tiden går fort fort till den 23 augusti, längtar varenda dag efter att jag ska få börja skolan och plugga till det jag verkligen vill!!! 
Har varit och hjälpt till i blomsteraffären lite i fredags och lördags och på söndagen ringde hon och jag blev lite stirrig för jag hade strulat när jag slog in i kassan i lördags...
Råkade slå in 10100:- istället för 100:- men jag lyckades fixa så det blev en felmarkering så slustumman för dagen blev rätt iallafall!
Hon ringde och ville bara berömma mej för att jag varit så duktig med att sälja, att jag fixat i ordning så fint och gjort fina arrangemang! *STOLT*
Hon sa att det är detta jag ska göra!!!! Jag ska arbeta i en blomsterbutik, det tycker hon absolut och det tycker ju jag oxå och vill jag ju oxå!!!!!

Men det är ett tag kvar innan det är augusti... 5 månader och 6 dagar tills jag är i skolan för första gången som elev!!
Igår fick jag ett sms från Annika, en tjej som praktiserade samtidigt på Blommor o Blad; Vi ska bli klasskompisar!!! Kram

Härligt härligt, kommer känna Annika och vi kan samåka till skolan, det är skitbra!!! Allting löser sig på bästa sätt!!

Ni kan ju förstå att det är mest blommor och sånt som surrar i mitt huvud mest hela tiden... lever för det, det är ju drömmen och snart blir drömmen verklighet!!!!!!!

Jag har ju slutat snusa oxå, skitjobbigt är det denna gången!!!! Men skam den som ger sig, jag ska inte snusa mer, varken vill eller har råd med det!!! 

What else is new??? Hmmmm....
Livet leker, kärleken spirar och det har varit mycket solsken på sistone! Våren är på gång så sakteliga!!! *yiiiiiiihaaaa*

*dansar loss till Whitney Houston en sväng och sjunger*  

"how will I know if he really loves me...."
 

FEELING HAPPY HAPPY HAPPY!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

härligt härligt :)

2010-03-17 @ 12:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0