GÅ UPP!!

Säger det åt mej själv, gå upp med dej... jag är egentligen väldigt rastlös av att ligga här i sängen men jag har minsann ingen ork att gå upp heller...

Men det är dax minsann, kan ju inte ligga hela dagen i sängen! Måste få något gjort oxå ju innan dagen har gått! Det regnar inte idag iallafall men solen skiner inte så jag tänker inte gå ut nåt nu iallafall. Min lille knatte kommer och han ska få cykla til simningen idag så då får jag både motion och frisk luft när jag jagar efter honom på hans cykel!
Han håller på att lära sig att cykla utan stödhjul och han börjar få in rätta känslan så det är bara att träna träna träna! Kanon nu när det är ljusare ute på kvällarna för då kan vi träna lite efter jobb och dagis oxå istället för att bara hamna framför tvn...

Tänk vad skönt till sommaren när han cyklar själv, då kan vi trampa ner till stranden och bada och sola och han cyklar själv, härligt!!!

Vad ska jag göra med min dag då????

Ska jag ta tag i min papperslåda och rensa bort i den lite kanske? Det är på tiden, alla gamla räkningar och papper som ligger och skräpar, ja den får det nog bli!

HA EN UNDERBAR DAG ÖNSKAR JAG ER!!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

känns konstigt idag när man ställt om tiden.. du är duktig som fixar...

här snöar de :(

ha en bra dag vännen

kraam

2010-03-28 @ 12:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0