Glad gladare gladast och lite less och sur....

NU e det klart!!!!
Jag har fråat chefen idag och jag får tjänstledigt så nu finns det inga fler hinder i vägen för mej...
 
Nu ska jag ta och kontakta banken igen och meddela att jag får tjänstledigt och se till att få ordnat lånet så att jag kan börja plugga i höst!!!
 
Det finns inte på kartan hur glad jag känner mej, jag skulle vilja hoppa, skutta och jubla för så glad känner jag mej nu!!!!
Jag ska äntligen få göra det jag vill och jag ska få en utbildning inom det!!
Jag är så glad!!!!!!!!!!

Jag är glad glad glad!!!!

 
Tänk att man kan va så nervös för en så enkel fråga egentligen, jag har ju dragit ut på att fråga länge men idag hade jag bestämt mej att jag skulle fråga!
Jag satt i stolen och kände mej nästan fastklistrad men det var bara att rycka sig loss och ta sig samman och gå in och fråga!
Han var positiv till det och sa ja direkt. Han sa att jag får säga till hans fru att hon skriver ett papper om tjänstledigt och sen va det klart!!!
 
 


Blääääääääää.... nu blev jag mindre glad ett tag! Nu blev jag lite less och sur...
Min bil e på service och det blir dyrt!! Servicen kostar 1500 och sen va det en annan grej på bilen som va sönder, bromscylindrarna bak... Å det skulle kosta 2300:- och då är det ändå billigt... Ska jag gå till en annan verstad får jag räkna med att det kostar minst 3500-4000...
Många utgifter blir det... var ska jag få pengar till allt detta ifrån???
 
Usch å fy!!!!!
 
Men det löser sig!!!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0