Gråväder...

Grått grått regn och trist väder här idag...

Dagen går så SAKTA idag... Jag vill att klockan ska vara fem så jag får köra hem!!!

Hem och mysa med knatten min och sen kolla på Greys Anatomy och sen sova!
Imorgon får jag lite sovmorgon! Ska vara i den underbara miljön med blommor omkring mej hela dagen och bara njuta, göra buketter och arrangemang i mängder till påskhelgen!

På kvällen är det dax för juntan att ha påskfirande med våra barn och respektive... Jag har ju då tyvärr ingen respektive som kan följa med, han e på vift på annat håll... Trist! Hela påskhelgen dessutom. Men så är det ju när man arbetar som han gör! Bara att vänja sig!!!

Jag är fortfarande enormt täppt i nosen, blir så trött av det, har svårt att andas och det tröttar enormt! Jag vill vara frisk!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0