idag..

Pust och suck... Har varit igång hela dagen och nu skulle jag slappa lite framför tvn men ajg åt för mycket pizza och har fått ont i huvudet nu oxå...
Måste få gnälla lite!!!

Jag har varit bland blommor idag och det har gått i påskens tecken hela dagen, jag har gjort mängder av påskarrangemang och pysslat och plockat! Det regnade massor idag så det blev inte mycket sålt, ingen som e ute och shoppar blommor i sånt skrotväder!

Väl hemma bestämde jag mej för att städa... hur kul det nu är på en skala.... Men nu är det fint och städat i hela lägenheten! Imorgon kommer min lille filur hem och då ska vi påskpynta med fjädrar kycklingar och tuppar!! Mysigt!!!

Jag tror jag kommer somna tidigt idag men ska ju inte glömma att ställa fram klockan innan jag somnar, imorogn är det ljust en timme längre och det är så SKÖNT!!!!
Kvällarna blir längre och vår och sommar närmar sig! UNDERBART!!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Va duktig du varit!! :)

bra gjort o du förtjänade lite pizza..

kraama

2010-03-27 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0