Svammel...

Satt och kikade på bloggar som florister skriver och det är helt underbart att kika på alla dessa vackra buketter och arraangemang de gör! Snart är jag en av dem...
 
Jag funderar på hur jag ska göra, om jag ska ha en blogg till eller om jag ska ha samma blogg och lägga till en underkategori med min utbildning och mina blommor... Så får det nog bli!
Jag har ju tänkt att jag ska blogga om min utbildning och lägga upp alster och vad vi lär oss under utbildningen!
 
Jag är så sugen på att börja nu genast, ska betala in anmälningsavgiften nu på fredag och sen känns det ännu mera verkligt!!! Oh jag längtar så enormt!



Känner att det är mycket det jag skriver om här på bloggen nu men det är mycket det som upptar mina tankar för tillfället!!
 
Men nu kom jag på en sak till...
inatt drömde jag om att jag var i USA igen, jag är väldigt ofta hos min värdfamilj och det är alltid strul med att jag inte har pengar eller inte kan komma iväg eller hem och jag funderar på varför jag drömmer så mycket om dem och USA... Har jag något oavslutat där som jag inte vet om?
Jag önskar så att jag kan åka dit och hälsa på någon gång snart! Hade varit så underbart att komma tid och få umgås med dem och se allting igen, ta med Elias dit och visa honom New York och en plats som har satt spår i hans mammas liv för evigt... Det har verkligen påverkat mej massor eftersom det fortfarande efter så här många år fortfarande är så "aktuellt" i mitt undermedvetna!
Jag var ju där 1995-1996, det är ju massor av år sedan! var och hälsade på 1998 men sedan har jag inte varit dit...
... jo i drömmarna har jag varit där många många gånger!!!!
 
Jag skulle kunna sitta här och skriva en hel massa idag och bara svamla för jag är så uttråkad... har absolut ingenting att göra på jobbet och det e så segt... går så sakta!!!!!
Hade jag haft mina foto kunde jag lagt in lite nya bilder på bloggen här, har ju en hel del från helgen men de är hemma på datorn så det får jag försöka uppdatera hemma ikväll kanske!
Nåja... jag återkommer säkert senare!
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

snart vännen får du hålla på me blommor :)



ditt undermedvetna kanske vill att du ska fara till Usa igen.. när du har möjlighet får du planera in en resa..

krama

2010-03-24 @ 11:04:01
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0