Tankar från jobb...

Brrrrrrrrrrrrr........ Jag fryser!!!
Det är så kallt idag, sitter med 4 tröjor på jobbet och ändå fryser jag som fan! Vilken fantastisk arbetsplats eller hur?!?!?!
När det är kallt och blåsigt ute så blir det så kallt här inne och vi har en luftgrej som bara öser ut kall luft, det drar förbannat!
Mindre skönt!
 
Jag hade en sån bra plan att jag skulle prata tjänstledigt med min chef idag men så for han iväg och kör buss så nu får det vänta, suck! Hoppas han kommer innan jag får gå hem för jag vill prata med honom idag för det är sista "lilla" detaljen!
Det är ju en ganska stor grej iofs för om jag inte får tjänstledigt, hur fan ska jag göra då????????????????
Det är ju skola jag vill lixom, men jag kan ju inte bara säga upp mej för efter skolan måste jag ha en inkomst! Tanken jag har är ju givetvis att jag ska ha ett annat jobb då men om jag inte har det så måste jag ju tillbaka igen. Kan ju inte leva utan inkomst...
 
Jag lever i ett lyckorus men emellanåt så dippar jag och då tänker jag att jag kommer inte klara ut det, det är inte meningen att jag ska plugga, jag ska kanske inte... bla bla bla...
Men för det mesta är jag positiv till det och tänker att JAG SKA!!!!!!
Det finns inga hinder i vägen, jag ska bara satsa stenhårt och det är dax nu!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

kör hårt vännen.. du ska plugga o jobba med blommor :)

krama

2010-03-01 @ 15:43:51
Postat av: Fia

Du måste våga chansa nu vännen! Annars kommer du alltid undra... Det löser sig!!!!

2010-03-01 @ 21:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0