Dumma jävla gubbe!

Ooooooooohhhhh vad jag är arg och ledsen nu...

Det bara bubblar i mej och egentligen skulle jag vilja bara gråta!!! Men man kan ju inte sitta på jobbet och böla...

En dum jävla chaufför kom in och så klappade han sig på magen och sa att jag närmar mig ju snart hans storlek på magen...
Jävla knäppgubbe!!!!!

När man själv hatar sin kropp och knappt vill se sig i spegeln för att man misstrivs så, då tar man åt sig av en sådan kommentar som fan!

Sedan är det ju så att det är bara jag själv som kan göra något åt det men jag har ingen motivation till det, orkar bara inte ta tag i det! Istället så tröstar jag mej med att äta lite mera och lite mera... Å då blir det ju inte bättre!

Näe vad trött jag blir på mej själv och på dessa kommentarer om att jag är en tjockis, fet som en valross, så känner jag mej!!!

Bläääääääääääääää

Kommentarer
Postat av: Åsa

skit i dumgubben!! tyvärr är man dåligt med att komma med motkommentarer när folk säger såna dumma saker..

bryt cirkeln vännen.. du är fiin vännen o underbar människa!! <3

kramaa

2010-05-04 @ 13:49:00
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0