Impulsresa!

JIPPI!!!!!!!

I helgen blir det Kalmar! i morse fick jag ett infall för mej att jag skulle kolla om jag kunde lifta med familjen Martinsson som ska till Kalmar denna helgen!
Vips så messade jag runt en hel massa och frågade chefen om ledigt i eftermiddag och nu är det klart! 

Jag ska åka och hälsa på min älskade vän Sanna och hennes sambo och deras lilla bebis Nelli! Ska verkligen bli så mysigt att få träffa dem!

Det härliga är att Sanna fyller år imorgon oxå så då får jag fira hennes födelsedag med henne!

Verkligen kul med sådana impulser! Så glad känner jag mej!!! :)

Smiter snart från jobbet och sticker för att åka hem och packa lite och fixa...

Oh ska bli så kul!!!!


Mitt i allt detta roliga har det hänt något väldigt tråkigt oxå, J´s pappa har gått bort plötsligt och oväntat. Han fick veta det igår kväll men han kör sin buss mot Spanien idag iallafall, nog en del för att smälta det lite innan han måste ta tag i allting som ska ordnas. Lider med honom!
Så tråkigt och som sagt helt oväntat!  


Kommentarer
Postat av: Åsa

kul me spontanresa.. trevlig helg vännen

kramaa

2010-05-21 @ 22:08:00
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/
Postat av: Nenna

Sänder en tanke till Jörgen.Vet vad han går igenom o vad han har framför sig.Själv så har vi urnsättning imorgon.Sen e det över!!

2010-05-27 @ 07:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0