Så stolt!!!

Sveriges stoltaste mamma är nog jag just nu!
Min son cyklade iväg själv igår och cyklade och lärde sig att stanna själv oxå!
Han är så duktig!!!!
 
Kanske beror det på att det inte var jag som höll i cykeln utan Jörgen som höll och jag är ju hönsig av mej...
Jögge hade med mod att släppa honom och Elias kan inte bråka lika mycket på honom heller när det inte går riktigt som han vill!
 
Han cyklade genom hela stan på gågatan och han hojtade till alla han kunde om att han lärt sig cykla. Han var så stolt som kunde!
 
"Mamma mamma, JAG KAN JAG KAN!!!"
 
Nu är det bara starten han ska få in oxå sen kan vi cykla tillsammans! Så mysigt!
 
Min älskade lille knatte!!!!

 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa

hihi va härligt :) duktig mamma som vågade låta jörgen göra.. :P

kramaa

2010-05-28 @ 09:52:44
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0