Ångest

Ligger här och har bestämt mej för att gå å lägga mej men jag har ingen ork att ta mej upp ur soffan. Är alldeles slut idag och har ångest i hjärtat...

Tänker att jag inte vet varför men egentligen vet jag ju precis varför och det gör ont!! Jag kan ju inte göra något åt det som det är nu...

Jag är en feg skit som inte tar tjuren i hornen och bara skriker ut det och säger ifrån på skarpen att det får vara nog! Att det inte är jag som är den som inte är flexibel och tillmötesgående...

Ja ja... jag ska krypa ner under täcket och gömma mej! Imorgon är en ny dag, dax för skola igen efter 3 veckors praktik. Ska bli kul att träffa kompisarna igen men samtidigt vill jag vara på praktiken för jag trivs så bra där jag varit!!!!!

3 veckor i skolan och sedan 2 veckors praktik igen, tiden går fort!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

visa lite jävlaranamma vännen... stå på dig!!!

många kramar

2010-10-18 @ 08:47:06
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0