Jag e ute i verkligheten!

OJ!

Det va läääänge sen jag skrev här insåg jag precis...

Ja mitt liv är full fokus på skolan för tillfället! Jag har inte energi till mycket annat! Långa dagar, tidiga mornar och massor av nya saker och intryck hela tiden!

Nu är jag ute på praktik i 3 veckor, va första dagen igår och trivs kanon!
Det är en butik här i stan så jag behöver inte åka/köra långt alls vilket är skönt!!! Gren & Grön heter butiken och hon som äger den är väldigt trevlig! Igår snittade vi blommor hela dagen men idag har jag både gjort planteringar och buketter! Imorgon är det dax igen!

Jag är helt slut i fötter, ben och ryggen lider efter bowlingen i lördags... Men livet är FANTASTISKT!!!!

Jag mår så jävla bra för att uttrycka mej rätt, jag är på rätt plats i livet nu!!! Det är detta som jag vill och ska göra, så är det bara! Arbetet på kontoret på Hyllinge BUss är verkligen så långt borta som bara kan tänka sig...

Puss på er alla, hoppas ni njuter av hösten, idag har det iallafall här i Ängelholm varit underbart väder! Lite kallt men blå himmel och sol hög klar luft, lovely!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

äntligen en blogg :)

härligt o läsa att ditt liv är bra trots att du har fullt upp o långa dagar ;)

tänker på dig... många kramar

2010-09-29 @ 09:47:52
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0