grubblerier och lycka om vartannat...

Usch........ Min tanke va att jag skulle skriva ett härligt upplyftande inlägg idag men trots att det är fredag och jag ska hämta min älskade kotte så känns det faktiskt mest skit idag!
Räkningarna hopar sig denna månaden och det känns som jag tagit mej vatten över huvudet... Jag har för mycket utgifter... räkningar, lån och ännu mera lån..
Jag vet inte riktigt hur jag ska få månaden att gå ihop och det beror på att jag har två helger denna månaden som jag ska göra roliga saker men grejen e ju den att jag kommer känna press för att jag ska detta och risken finns ju att jag inte kommer känna att det känns så roligt ändå. Jag hoppas verkligen att så inte blir fallet!!!

Nästa helg väntar en efterlängtad TJEJHELG i Växjö med mina älskade kottar och det är absolut inget jag vill missa för något i världen! Lever hellre på luft resten av månaden än missar detta! Vi ska ha nostalgihelg och bo på hotell och bara mysa, strosa i Växjö och umgås och babblas massor! LÄNGTAR!!!!
Sedan kommer då min födelsedag som jag tror att jag bara ska glömma bort faktiskt... Kan inte ha nåt kalas när jag inte har nån ekonomi till det... kanske får fråga mamma om jag får bli firad där...

Å så helgen därefter så e det dax igen för juntan att fara till Ullared och besöka Gekås och övernatta och shoppa och umgås och njuta!!
Men det får nog bli väldigt lite shopping... har några saker jag ska ha och allt annat får vänta!! Det blir en snål budget!!!
Å hur kul är det på en skala????

Sen vill jag kunna åka till Malmö och hälsa på min kärlek oxå utan att behöva tänka på att jag inte har pengar till bensin... men vi får längta efter varandra lite extra denna månaden tror jag för jag kommer inte ha pengar att köra fram o tillbaka flera dagar i veckan!
Hur mycket jag än vill för vet ni att jag jag är så upp över örinen förälskad i denna kille! Han är ett kap, en keeper, en kille som gör mej så in i vassen glad att jag blir varm i kroppen bara jag skriver om honom nu. Jag har fått kommentarer om att det strålar om mej och att jag ser så lycklig ut!

JA JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Fatta hur kul vi har, vi pratar hur mycket som helst, vi skrattar och busar och retas och kivas. Härom kvällen tog vi en liten svängom tango i köket och vi struntar i om grannarna står och glor!

Eeehhh, får nog förtydliga lite! Tango på vårt eget sätt, vi är inga dansproffs någon av oss men vi dansade en liten sväng och sedan blev det gapskratt!!

Han är fantastisk och jag saknar honom så fort vi inte är på samma ställe och tillsammans!!!

skrattar... inlägget blev inte så tråkigt ändå tror jag! Men det kanske beror på att jag egentligen är SÅ lycklig och att jag har jävligt dåligt med pengar just nu är väl en skitsak i det hela... Jag överlever iallafall och jag klarar mej ändå!

Jag är lyckligt lottad! Jag har världens bästa son och världens härligaste vänner och en fantastisk pojkvän och alla har de en väldigt speciell plats i mitt hjärta!!!
Jag hjärtar er och önskar en trevlig helg!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

de blev en glad blogg ändå ;)

hör av dig om du behöver hjälp vännen... finns här för dig..

krama om <3

2012-02-27 @ 08:45:54
URL: http://lifeofblueeyedgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0