Nu va det jul igen

.... å nu va det jul igen!

Jahapp, då var julafton avklarad och det är ett helt år till nästa gång!
Har haft en okej dag men saknat min knatte! Drömd om honom i natt och skulle klappa på honom i sängen här intill men han va ju inte där... :-(

Tog en lugn morgon och sedan kom Carina Jonna och Hanna på lite julbrunch och vi gav varandra våra julklappar! TACK TACK!
Slappade lite och babblade med Norrland och slappade lite till och gjorde mej klar å drog hem till Strövels. Satt vid Kalle men kollade knappt, snackade mest med syrran!

Vidare till min kusin där vi va samlade, mina föräldrar och syster, moster och man, kusin och hennes man och deras tre barn!
God julmat, den första för i år faktiskt och det var så gott med allting! Sill, ägg, jansson, grönkål köttbullar prinskorv rödbetssallad, bröd halv starköl, lättöl, julmust mera julmust och mera julmust ris a la malta, julgodisar mera julmust och nån mer bit choklad!

Tomten hittade minsann til Billesholm oxå å jag fick fina presenter!!!

Ska jag säga en sak...

Jag e glad att julafton e över! Nästa år har jag min knatte hos mej igen och då får jag nog en annan julkänsla! Idag har den inte funnits där riktigt!

Årets julklappar blev trumpinnar som spelar när man viftar med dem i luften och Berts fräckisar! Alla testade trumpinnarna tror jag och vi läste i Berts fräckisar... men ingen ville läsa högt!
Skrattade så tårarna rann och jag skickade iväg ett mess till Norrland oxå...

Vi har haft smskontakt å snackat typ hela dagen! E bra sugen på att åka dit å bara partaja loss och ha roligt! Åka skoter, festa järnet och bara vara! Få lite vinterkänsla! Ska minsann fråga chefen om jag får ledigt den 2e och den 5e för då tror jag minsann att jag åker!!!! Kanske aningen galet men va fan, jag lever bara en gång och jag känner att jag vill LEVA LIVET!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0