Äntligen fredag!!!

Idag kommer knatten min hem, äntligen! Ska bli så härligt och mysigt, vi ska ha fredagsmys!!!! Alldeles strax ska jag bege mej till dagis och hämta honom! Måste bara sitta av tiden på jobbet först... några minuter kvar!

Har försökt att inte tänka så mycket idag, har haft å göra hela dagen på jobb så har inte hunnit tänka så mycket! Jag kommer tyvärr fram till samma sak gång på gång på gång... Han är nog inget att ha! Jag borde banka in det i huvudet och säga det till honom. I nuläget är det han som har övertaget och jag ska bara gå å vänta på att han ska tänka och bestämma sig! Pallar fan inte det!

Det tråkiga är att han verkar ju var en bra kille egentligen!

Aja, livet går vidare, nya människor kommer i min väg och jag lever!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0