Blommor och inspiration

Det blev intervju på handelsträdgården och där är så fantastiskt! Man får ro i själen när man går innanför dörrarna! Kom dit, frågade efter de som jag skulle prata med men de var inte där så jag fick prata med en annan väldigt trevlig tjej. Han som äger stället hade ringt och förvarnat att jag skulle komma så det kändes bra!
Vi pratade lite allmänt och jag fick intrycket av att de söker någon som har mer utbildning som kan lära  som inte har utbildning och då går jag ju bort... Jag har ju ingen utbildning... Men däremot verkade hon väldigt intresserad av att få lov att ringa till mej om de behöver extra personal på helger och om någon blir sjuk och jag tackade så klart JA till det... det vore fantastiskt ara att få jobba extra!!! Får man in en fot så kan man visa vad man går för och därefter kanske det kan leda till något mer... Om inte där så någon annanstans!!!

Håll tummarna att de ringer mej snart och behöver hjälp!!!!

Ikväll har jag och min kära kusin och vän Karin med hennes mamma och en annan väninna varit på kurs i Helsingborg på Växthuset hos Maria! Så mycket fina saker och så många fina blommor och kransar och arrangemang!!

Fick gjort mej en krans till dörren och ett riktigt juligt arrangemang... det är egentligen för tidigt men det är ju advent på söndag och då kan man ha lite juligt omkring sig!!!

Imorgon åker Carina en vecka på semeser och jag får erkänna att jag är lite avis... men det är hon väl värd efter flytt och grejs! NJUT!!! Jag får ju hem min knatte immorgon en sväng och så kommer tjejerna från Kalmar och Göteborg! TJEJHELG! Så härligt ska det bli!!!!

Nu ska jag läsa min bok för DU är ju inte online ikväll heller... vill ju snacka med dej och höra om din dag och berätta om min dag!!!



E den inte fin min vintriga krans som hänger på min ytterdörr??



Å så det juliga arrangemanget...

Kulorna är lite missvisande på båda bilderna, på kransen är de typ pärlemo och i arrangemanget är de mer röda än vad som syns på bilden... Jag e riktigt nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0