Då va det fredag igen...

.... och veckan har tagit slut!

Eller iallafall arbetsveckan... SKÖNT! Igår och idag har jag bråkat med min dator... den e så långsam att man blir tokig! Min gamla dator kraschade i våras och då fick jag ta över min kollegas datorsom hon hade kasserat och köpt en ny! JA ni kan ju gissa hur bra min nuvarande dator är nu då? Den e grymt dålig!!!
Jag brukar ge den en liten sprak så den ska sluta väsnas hela tiden iallafall!!!

Slutade lite tidigare idag och var och handlade med min fantastiska Linda och sedan hämtade jag knatten tidigare!!! 
Nu har vi lite mys och ska snart hämta mina goa goa vänner som kommer med tåget, Sara från Göteborg och Sanna från Kalmar! Ska bli så härligt att äntligen få träffa dem!!!

TJEJHELG!!!! Jiiiiiiiiiiippppppiiiiiii!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0