Dumpad......

Men det var ju väntat så jag hade redan förberett mej på det! Men det är trist iallafall!!!

Men men life goes on!!! Jag måste bara säga att jag är faktiskt glad att han va så ärlig och sa som han kände, hade inte varit kul sen annars ju... om vi fortsatt träffas o han sagt det efter flera månader tillsammans när man fastnat och blivit kär!

Jag skriver med Mattias nu och vi bubblar å babblar om det mesta! Lovely!!! Varför e du i Norge för? Jag hade kunnat bjuda dej på kaffe eller öl eller nåt annars ju.... vi hade nog garanterat haft väldigt kul ihop!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan jag tro! :) Hur kul som helst

2008-11-20 @ 20:41:37
Postat av: Anonym

Förresten.... så många öl har du nog inte haha

2008-11-21 @ 20:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0