En ny bilruta...

Jahapps, idag är det dax för min bil att få en ny bilruta! Fick ju ett stenskott på den när en "ungjävel" kastade lerklump på rutan! Men föräldrarna ska betala självrisken på 1500:- så jag blir inte fattigare vilket känns bra!  "Min" norrlänning Peter tipsade om sin kompis bilglasfirma där jag lämnat in min bil idag! Fick lånebil, en liten leksaksbil!

På väg till jobbet fick jag en rejäl vattenplaning och jag bara tänkte NEJ NEJ NEJ, inte köra in i räcket inte köra in i räcket! Hade ju känts lagom kul att ringa dem och säga "Hej jag har råckat krocka med er bil"... Kunde iallafall andas ut när jag fick rätt på bilen! Blir till å köra fint när jag kör tillbaka o hämtar min egen bil igen!

Har ont i huvudet idag som fan... va bra yr och dåsig imorse för det va svårt att somna igår... Kom inte i säng som jag skulle men idag SKA jag absolut lägga mej tidigt!! Ska bara hjälpa C att flytta ut hennes möbler från vardagsrummet så att hon får slipat golvet å får fint! Sen blir det hem till sängen!

Panik har jag för jag har inte tränat på snart en hel månad :( Har en ENVIS hosta och förkylning som inte ger med sig och då kan jag inte träna ju! SUCK! Va så motiverad att göra det denna veckan men det får nog vänta ytterligare några dagar!

Hmmm... annars i livet just nu?? Ja jag andas som jag brukar säga! Vädret suger, det e grått å regnigt och mörkt, längtar efter att få sätta upp adventsljusstakarna och få lite julkänsla!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hej vännen! Nu har jag hittat hit!! Hoppas huvudvärken går över! Kram!

2008-11-11 @ 12:49:38
URL: http://treknottar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0