Lev i nuet och fokusera!

Jag ska försöka leva efter mitt motto, lev för dagen, lev för dagen, lev för dagen, lev för dagen!!! Men ibland så e det bara lite svårt ju... *suck*  

Kan inte låta bli att tänka och ödsla onödig energi på vissa saker och det gör mej själv så irriterad! Inte värt det!!!! Det är inte värt det!  

FOKUS PÅ NUET! Skit i att lägga energi på strunt och personer som inte är värda min energi, jag ska lägga energin på de som är värda min energi istället, ni vet vilka ni är och ni är BÄST!!!!!!!  

Saknade dej igår du... du var ju borta hela kvällen ju!! Vill bara klargöra för dej att det är INTE du som tar av min energi, till dej har jag energi och överger dej inte för allt smör i Småland! ;-) Hoppas vi kan ses snart!!!!!!  

Nu får jag jobba lite, håll tummar å tår att jag får komma iväg på jobbintervju idag och att de fattar att jag e grymt bra och vill att jag ska komma och jobba hos dem!!!  

Ikväll e det kurs som gäller... ska bli kul att få lite inspiration och få göra lite jularrangemang och ny krans till dörren!!!  

Kommentarer
Postat av: Ellis

I feel u

2008-11-27 @ 09:42:36
URL: http://ellisu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0