Många tankar...

Idag snurrar det på bra i huvudet... Jag och min pojke har haft en mysig dag tillsammans, vi har lekt med lego riddar och kollat film. Jag har varit totalt slut efter gårdagens kalas! En promenad ner på stan blev det för att handla frukt till dagis imorgon när min lille gosse fyller 4 år!!

Kvällen har blivit helt åt helvete sedan... känns som att jag trillat ner i ett svart hål!
Först ett samtal från honom... det har jag väntat på hela helgen så det var ju nice att han ringde men jag känner på mej att han vill träffas för att säga att han inte vill fortsätta. Jag ska försöka tänka positivt och tänka att han vill satsa på oss och att vi kan göra ett försök. Men någonstans säger mitt huvud att så är nog inte fallet tyvärr... JAG VILL JAG VILL JAG VILL!!!
Han ville ses imorgon mendå kan jag inte så vi ska ses på tisdag när knatten somnat. Jag tänkte att hur ska jag palla vänta och inte tänka ända fram till dess...

.... men det löste sig av sig själv! En annan person ringde mej och rev upp hela min värld så nu kan jag inte tänka på något annat än det. Just nu hatar jag denna personen och det är någon som jag älskat tidigare, kan inte förstå hur känslorna kan ändra sig så! Men i det som sades i vårt samtal gjorde att jag nu bara känna sådan ilska och svek och besvikelse!
Jag blir så ledsen över hur allting är och hurdet kommer att bli. Det SKA INTE VARA SÅ!!! Det handlar om en sådan kort tid och att bara tänka att man ska göra så finns inte för mej... men för den personen är det så det ska vara och så kommer det väl att bli. Jag har inte rätten på min sida och det finns nog tyvärr inte mycket jag kan strida för i detta!
Jag önskar av hela mitt hjärta att personen kan ta sitt förnuft tillfånga och tänka efter och komma på att det inte är den bästa lösningen!!!

Nu ska jag försöka sova men ikväll känns det som att det inte kommer att gå att somna. Har huvudvärk av alla tankar som snurrar i huvudet... Var ska jag vända mej, vem ska jag fråga om råd, hur ska jag göra???

En sak vet jag iallafall, JAG HAR DE MEST FANTASTISKA VÄNNER SOM FINNS!!!! Guld värda, helt otroligt vilket stöd jag får av mina vänner! Det finns inga bättre!!

En sak till vet jag, jag älskar min son över allting annat på denna jord! Han är mitt allt min lille solstråle!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0