Min kalaspojke!



Tänk att min pojke fyller 4 år på måndag... det kan jag inte fatta! Han börjar bli stor och han är så duktig och fantastiskt bäst!!!
Idag har det varit förberedelser heeeeeeeeeela dagen för kalas och ikväll hade vi kalas för våra nära och kära! TACK  allihopa som kom och grattade knatten! Han hade en superkväll!
Själv är jag helt slut efter att ha fixat å grejat och varit igång hela dagen! Men det är härligt med stora kalas! Visst, här är inte så stort men vi fick plats iallafall. Vi blev en hel flock 23 personer som åt och drack och hade väldigt trevligt!

NU kallar kudden grymt mycket... man e rätt sliten! Imorgon ska vi leka med riddare, bygga lego och kolla på film och bara mysa!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sanslost sa stor han har blivit! man hiner ju inte med!! hehe.. :)

2008-11-20 @ 19:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0