Mitt i natten snart...

Japps så är det... snart midnatt och här ligger man och sover inte! Varför? Sov kanske för länge imorse eller vad vet jag!

Dagen har varit härlig, jag har känt mej glad hela dagen i stort sett och det är skillnad mot hur det var för två veckor sedan, skönt!
Jag och mina fantastiska vänner Linda och Carina har varit på stranden idag oxå... varm choklad och muffins även idag, det är så gott med picknick!!! det blåste inte så idag så man blev liiiiite varm med termobyxorna men skönt när man sitter ner o softar att ha dem på!

Igår pratade vi om vilken lyx det är egentligen att ha det så bra som vi har det... så nära till den fantastiska stranden och lika nära till fin skog! Och ändå är det så lite människor som är där... idag var det fler än igår iofs men det är ändå inte så många som njuter av stranden en så vacker dag som det varit idag!!

Väl hemma tog jag tag i lite städning med paus vid datorn och msn med härliga filurer! Matte, du e grym!! Städade klart och fick minsann burit ner en massa i källaren oxå, gamla tvn alla loppissakerna och en matta o en dyna, riktigt skönt att inte ha det här uppe i lgh mer!
Sen blev jag alldeles trött, tanken var att jag skulle ha satt in lite foto men fastande vid datorn och tvn...

Å nu är klockan som sagt snart midnatt så det är mer än dax att sova...

Puss på er alla mina underbara vänner!! :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man dator har blitt trasig, kan inte logga in op msn eller nåt. Har nog fått HIV eller nåt. Ska bota den så fort jag kan för jag vill ju chattra skit med dig!

2008-11-24 @ 13:13:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0