Underbara sol!

Att vakna en söndagmorgon av att telefonen ringer och det är fantastiska Linda som ringer gör att man blir glad!

Att dra upp persiennerna se att det är helt klarblå himmel och sol och vindstilla gör att man blir glad!

Att känna att jag kunnat sova en hel natt och sova länge alldeles på egen hand gör mej glad!

Att inte känna ångest över allt jag egentligen borde göra utan istället göra det jag vill, gå ut och njuta av det underbara vädret och bara vara med människor i mitt liv som betyder allt gör mej glad!

Idag känner jag mej GLAD och det känns så skönt!!!

Jag bara ler!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Le mer, du är vacker när du ler!!!

2008-11-24 @ 12:01:06
Postat av: Fia

Jag blir glad av att läsa att du har fått en bra dag! Kram!

2008-11-26 @ 00:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0