Det blev ingen resa...

Jag skulle ha suttit på flygbussen med min bästa Linda nu och åkt från Bromma till Centralstationen i Stockholm för att ta oss vidare till söder och Lindas syster...

Men vad gör jag då???

Jo jag ligger här i sängen och e allmänt låg och ledsen och har sååååå ont i arm och axel och lite nacke... Ingen Stockholmsresa blev det för mej... :(

Jag har istället spenderat hela förmiddagen och lunchen på sjukhuset... va först hos min husläkare som skrev remiss till närakuten för röntgen och sedan vidare till sjukhuset där väntetiderna är SÅÅÅÅ långa!
Jag har väntat och väntat och väntat... Men en positiv sak e ju att röntgenbilderna visade inga frakturer på skelettet iallafall. Någon magnetröntgen gör de inte akut vilket nog är det jag borde ha egentligen eftersom det inte är i själva

NÄhäpp... mina ögon stänger sig, vi hörs senare!

Vink o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0