Sol vind och vatten...

.... e det bästa som jag vet!!!

Har legat på stranden idag  eller i en håla vid stranden med ett härligt litet gäng! Jag Carina, Nicolina, Jonna och lilla Agnes!!!
Så skönt!!!!!!!!!

Solat i bikini och det är inte ens maj månad, det känns nästan overkligt bra!!! Hoppas verkligen att det kommer va mycket sol i sommar! Jag får grymt fin solbränna eftersom naprapaten har tejpat min vänster arm för att lindra smärtan lite och avlasta nacken. Men jag tar hellre lite randig solbränna nu och blir av med det onda och blir "fit for fight" igen för detta är verkligen inget kul...
Sommaren bjuder förhoppningsvis på massor av sol och då ska jag njuta av varenda sekund jag kan på stranden!

Kom hem och satt under mitt parasoll och slappade och chattade lite medan jag väntade på min "sambo" som skulle komma hem från jobbet.
Satte honom i arbete direkt med att dammsuga... Hihihi man ska lära dem från början hur det ska vara eller hur?!?!? ;-)

Mätta och belåtna efter en smarrig falafel middag e det nu mys och hockey som gäller...

HEJA SVERIGE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0