Vilken fantastisk dag!!!



Vilken härlig dag jag har haft!

Detta trots att jag knaprar smärtstillande och har förbannat ont i armen från och till så måste jag ändå säga att det har varit en fantastisk dag!
Jag har hunnit träffa Fredrik en sväng på en kopp kaffe och snack,
varit i trädgården hos Carina och Jerker och pekat ut vilka blommor hon skulle gräva upp och kollat av blivande bänkarna på altanen som Jerker sågade å spikade på,
fått många pussar och kramar av min hjärtevän på hans lunch
haft min bästa vän här hos mej och Elias hela eftermiddagen och kvällen,
sett hur glad min son är för det lilla,
njutit av livet!

Ja livet har varit bra idag!!

Min älskade son är så glad för att få ta hand om Lindas hund Douglas, de är ett bra litet team tillsammans! Elias lär sig att ta ansvar och Douglas hänger med...


Det behöver inte vara dyra nöjen för vet ni hur spännande det kan vara att stå bredvid på kajkanten och titta när de sjösätter båtar! Det är minsann ett äventyr i sig att kolla in!!
Sedan är det rätt härligt att ta en paus efteråt med lite god glass och bara njuta av att vara!!





Sedan blev det ching chong kinamat med pinnar på balkongen och godis och tvmys i soffan!
En klassiker visades på tvn, Cocktail och det var riktig nostalgi! NICE!

Alltid lika härligt att vara där du är Linda för du är ju bäst!!! GLÖM ALDRIG DET!

Kommentarer
Postat av: Linda

Min allra bästa vän, vad go du är. Tycker ju det samma. Ha det så mysigt idag. Kram

2009-04-25 @ 11:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0