Flitig!

JA idag har jag varit lite flitig när jag kom hem! KÄnns skönt! Elias badade i sin lilla pool inne i badrummet och jag lagade middag som han önskat, fiskpinnar och "fuskmos". Medan han badade passade jag på att dra fram alla hans kläder från att han va minibebis till de som han just vuxit ur och lade dem på sängen...

Min svägerska och brorson kommer på lördag för att äta frukost med oss och plocka hem de kläder hon vill ha. De lånar de kläder de vill och jag får mer plats i min garderob helt enkelt! Har även kommit fram till att de kan behålla kläderna eftersom chansen att de får barn igen innan jag får det (om jag någon gång får det) är stor så de kan lika gärna ha hand om dem så länge!

Fick sorterat efter storlek nu och plockat bort en del som jag vet att jag aldrig kommer använda igen om jag skulle få barn. En del går till myrornas insamling och en del tar jag med till dagis som de kan han som reservkläder där om de vill. Kanon att det kan komma till användning igen ju!!!

Tvättar och har städat av lite i badrummet och diskat undan veckans disk, känns skönt att få bort både handduksdamm i badrummet och disken i vasken!

Nu ska jag ta och stoppa näsan i min bok och läsa några sidor innan jag måste sova...

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är så duktig du

och bäst så klart men det vet du ju redan, kan dock inte sägas ofta nog.

kraam

ps. min lön kom in nu ds.

2009-08-27 @ 11:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0