Härligt sällskap!

Har haft två härliga semesterkvällar, jag jobbar ju mellan 8-17 och sedan semestrar jag på kvällarna!  

I onsdags ville jag så gärna dra ner till stranden och ta ett kvällsbad men visste inte vem jag skulle fråga som kunde hänga på så där spontant! Messade Jonas och han hängde på! Vi cyklade ner så vi kunde ta några öl med oss! Låg där och snackade drack öl och efter mycket tjat fick jag med mej Jonas i havet oxå. Han tröttnade på mitt tjat så han gav med sig! :)  
När vi inte pallade va kvar cyklade vi in mot stan lite glada i hågen och beställde pizza som vi käkade på min balkong och sedan slappade vi halva natten, gött!

Han e en rolig och fantastisk kille som jag trivs så bra med! Vi flamsar mest och "slåss" alltid. Så har det alltid varit. Jag va ju förälskad i honom när jag va 15-16 år och då va jag helt salig när han kom hem till min bror och passade på att bonka till mej på armen! Det betydde ju att han såg mej! Vilka minnen man har! *skrattar* Kul att va med honom!!!  

Igår va det jobb hela dagen i det fantastiska vädret, satt här o kikade ut på solen och längtade ut, körde o hämtade Philippa i Viken och hem i full fart! Blev frissad av Philippa och sen drog hon jag och Mårten ner på stan och åt smarrig middag på Telegrafen en sväng! Mmmmmm, härligt med sånt mysigt sällskap! :)

Väl hemma igen umgicks vi, eller umgicks och umgicks... Philippa satt vid datorn med sin mobil, Mårten låg på spikmattan och jag stod i hallen och tränade med mitt gummiband! Så avslappnat!!!  

Idag blir det ännu mera umgås, Ljusfest i Ängelholm så vi ska ner där en sväng och bara strosa runt tror jag väl... blir nog nice!!!   Men först får jag sitta här och titta ut på den fantastiska solen igen och önska att tiden går fort fort!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0