Jobb, shopping och tankar

Ligger i soffan och har ingen energi kvar... fastnade i en bok igår och kunde inte sluta läsa och sen upp och iväg till jobbet och därifrån direkt till IKEA och Väla med Linda!

Skulle inte shoppa något men det blev ju så klart shoppat en hel del iallafall... Så klart i Lindas sällskap reajägare som vi är! Knästrumpor i olika varianter, nya trosor eftersom jag bara har ca 50 par sen innan och så en ny hoodjacka, den andra slarvade jag bort när jag va på camping, ett nytt nattlinne och en noppmaskin! Alltihopa på rea så klart!!!

Jag är så glad att jag fastnade i boken igår för jag har inte kunnat läsa sedan jag och Linda va i Grövelsjön, glad att jag kan det igen, det kan ge lite ro!!

Jag är speedad hela tiden känns det som och jag måste ta tag i att klura ut varför det blir så... måste använda mej av mina olika hjälpmedel som jag fått, övningar och självhypnos!!! Det är dax att jag tar hand om mej själv lite bättre igen så att jag får lugn...

Måste få lugn lugn lugn i själen igen!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det låter som en kanonplan tycker jag, du är värd att tas omhand. Och fiiina saker köpte vi idag, älskar mina nya pants.

kram och sov gott hoppas verkligen att du redan sover....

2009-08-04 @ 02:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0