Livet leker!

Fatta vad skönt! Nu är det klart! Jag och Elias ska åka till Spanien, Costa Brava, Lloret de Mar den 18 september 10 dagar!!! Tjohooo!!!

Å jag har pratat med hotellchefen som har gett mej ett grymt bra pris oxå så det blir en riktigt härlig semester för inte så många pengar! Ska bli så skönt att åka iväg och bara njuta min lille knatte och jag!  

Jag kan redan se mej själv sitta på balkongen på kvällen och njuta när solen gått ner och Elias somnat, där sitter jag med en bok och ett glas rött vin och myser och bara har det så bra!!!  

Vi ska verkligen ha det så gott, sola och bada och mysa massor! Åka karusell äta karamell, åka till Barcelona och kika och strosa runt! WOW!!!   Å tänk va att jag gör detta, att jag åker ensam med min son på semester, andra gången i år!
Jag känner mej rätt modig måste jag säga! :)  
Men jag är ju modig ibland iallafall sen e jag en fegis ibland oxå men jag jobbar på att inte fega!!! Det är ju inte så farligt när man väl tar mod till sig, det brukar ju gå hur bra som helst då och det värsta man kan få är ett nej...   Men nu har jag massor att se fram emot framöver och hösten kommer inte bli så lång!!! SÅ GLAD!!!  

Å jag vet en pojke som kommer bli så glad oxå när jag berättar det för honom! Att vi ska åka på semester och att jag dessutom har anmält honom till simskola som han ska få börja på på söndag!!! En glad pojke komemr jag ha ikväll!!!  Vi ska fira med våfflor!!  

Måste säga att imorse när jag skulle väcka min knatte så tänkte jag på hur bra det har varit denna veckan. Vi har verkligen haft en kanonvecka och inte mycket tjafs och bråk alls. Känns väldigt skönt!!!  

Livet är bra för tillfället!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0