Så lite som behövs...

Tänk vad lite som behövs för att min dag ska bli nice!!! Jag är helt enkelt gladare idag och det var en liten liten grej som gjorde det!

Man blir alldeles sprallig och vill studsa runt som en studsboll, hoppa upp å ner lite granna kanske! Hahaha vilken syn det hade varit om jag gjorde det här på jobbet... Hur hade det sett ut???

Idag har jag nog energi i massor att städa och fixa och få fint hemma igen, lägenheten ser ut som ett bombnedslag, måste få lite ordning på hemmet för jag vet ju att jag mår bättre då!!!

På torsdag ska jag blir frissad av min alldeles egna frissa Philippa och vi får sällskap av min kära bonusbror Mårten som e hemma från London! Ut på stan en sväng och mysa med dem! Längtar!!!
Fredag blir det ljusfesten i Ängelholm och det ska bli mys då oxå minsann och sen väntar Strandkampen på lördag och jag ska kämpa järnet för kanske vårt lag Winarna kan vinna i år?!?! Hahaha tror väl inte det för vi är inte topptrimmade i vårt lag men förra året hade vi jävligt kul iallafall och det är ju huvudsaken!
Så nice oxå att Mårten ska vara med då oxå, kommer få ha honom hos mej 3 nätter denna veckan och det ska bli så härligt, snacka och fnittra och babblas en massa!

Oh vad jag känner mej glad iallafall!

Kommentarer
Postat av: Åsa

kramar om vännen :)

2009-08-05 @ 09:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0