Sköna sängen

Skönt att ligga i sängen och veta att det är fredag och att man får vakna av sig själv imorgon, ingen klockan eller telefon som ringer tidigt...
Det är lördag och helg och det känns skönt! Veckan har gått fort trots att det varit segt på jobbet men jag har ju sällskap på datorn av goa vänner!!!

Att veckan har gått fort är på ett sätt bra men på ett annat sätt dåligt för det betyder att snart ska jag lämna Elias igen och det är aldrig kul... Han sa idag i bilen att han ville bo hos mej 3 veckor till! Härligt så klart men ohållbart. Hans pappa skulle sakna ihjäl sig och det sa jag till honom oxå.

Rastlös känner jag mej i kropp och själ, har gjort det lite från och till denna veckan... Saknat och funderat mycket men det lönar sig ju inte, lite less och ledsen på att människor jag tycker mycket om inte hör av sig och jag orkar inte hålla kontakten hela tiden så då får det vara så här så länge. Förhoppningsvis så kan vi plocka upp kontakten sen igen!! Men det är tråkigt iallafall när det blir så!

Jag och Elias har längtat hela veckan efter att vi ska få passa min lille brorson Gustav 1½ år imorgon och han ska sova över men så pratade jag med min bror och nu blir det kanske inte. Gustavs mamma var lite krasslig så de vet inte om de ska iväg. Jag sa att vi vill minsann låna Gustav iallafall för vi har längtat hela veckan efter att få passa honom så jag hoppas att det blir så iallafall! Annars vet jag en pojke som kommer bli besviken... Ja jag oxå så klart men Elias har sett så mycket fram emot att få ha sin lille kusin här hos oss!

Vi håller tummarna att han kommer till oss imorgon!


Jag har ju glömt att berätta att jag har slutat röka! Rökte sista ciggen förra onsdan så nu e det slut på det! Jag snusar dock igen men det vet jag ju sedan tidigare att jag kan sluta med så det kommer jag göra igen!!!
Känner mej duktig iallafall som inte rökt på mer än en vecka!!!

Tummen upp för mej tycker jag och ger mej en klapp på axeln!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Du får en klapp från mig med! Bra jobbat! :-)

2009-08-15 @ 23:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0