Upp å ner...

... ner o opp. Grisen gal i granens topp!  *sjunger*

Nä men helt seriöst så känns det så märkligt att jag kan skifta så extremt mycket i humöret... Upp som en sol och ner som en pankaka och sen upp som en sol igen!!!

Jag pendlar verkligen från att vara full av energi och glädje och så trillar jag ner i ett svart hål och blir ledsen och värdelös och så plötsligt så blir allt bra igen och jag blir glad och full av energi igen!

Det är jobbigt att inte kunna hålla en jämn nivå, att jag inte bara kan vara lagom glad och lycklig hela tiden och få lite uppåt dagar då pch då. Men inga nedåt dagar för det tycker jag att jag har haft tillräckligt med!

Iallafall, var ju glad som en speleman och full av energi igår kväll efter juntan och hade svårt att somna...
Var glad när jag kom till jobbet sen började hjärnspökena att fara runt och röra till det rejält. Helt plötsligt va jag bara totalt värdelös, oduglig, ingenting värd och helt ledsen.
Fick en massa pepptalk av kära Åsa och underbara Mattias under dagen och plötsligt när jag skulle ha lunch så vände det!

Jag kanske inte är totalt oduglig iallafall, kanske jag inte är helt värdelös och kanske jag är värd något iallafall!

Mmmmmmm så är det nog faktiskt, det finns så många som tycker om mej för den jag är så jag ska fokusera på dessa många, mina underbara vänner!!!
Inte lägga energierna på annat som inte är så viktigt egentligen ju!

Jag måste sluta läsa in negativa tankar i allt som sägs eller inte sägs! Tänk positivt och hör det positiva som sägs istället!!!


Kommentarer
Postat av: Åsa

alldeles rätt!! :) tänk positivt njut av de positiva orden du får o förstå att du är en bra o underbar människa!! :)

kramar <3

2009-08-19 @ 09:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0