Vilken morgon

Blev väckt av telefonen och det va min chefs fru som ringde...Hon sa bara Tattoobiljetter och då svor jag högt!

Vi har en buss på väg till Skottland som ska på Tattoo och jag har inte lagt i biljetterna... SKIT SKIT SKIT!

Jag har fått ringa runt nu på morgonen och klura på hur man kan lösa det med att skicka biljetterna till dem express så nu blir det en extra kostnad på 1000 kronor för att få fram biljetterna i tid.
Det känns inte bra alls men fel gör vi ju alla...

Ringde chefen och han sa att "DEt här går åt helvete!" Men det ska det ju inte behöva göra, jag har löst det så att biljetterna kommer vara framme på tisdag och de behöver dem på onsdag kväll så det har löst sig!

Men man får lite ont i magen när sådant händer, det är inte kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0