Julhelgen

Idag är det annandag jul och julen är slut, snön likaså... 

Man vill ju ha vit vinter så klart!

Julen va trevlig... Vi va hos bror min och hans familj och mina föräldrar, syster och min svägerskas föräldrar.. Vi började med grötlunch och sen va det slappe och lugnt. Kalle och hans vänner önskade oss god jul. Sedan va det julmat i mängder, fattar inte varför man inte lär sig att sluta äta när man är mätt... Men ögonen vill ha mer än magen helt enkelt!

Vet ni, tomten kom oxå!!! Han hade varit och lämnat en massa paket under granen och hade med sig några i säcken till barnen oxå. Många julklappar fick jag, måste varit snäll i år! Allt från skursvampar, olivsked, ljus till presentkort, lotter, en handväska, glas och en digital fotoram! 

Det var en trevlig julafton och vi var hemma nästan midnatt då vi somnade gott!

Igår va det juldagen och vi tog det mest lugnt, va en sväng hos Cina och hjälpte henne lite och sedan firade vi lite jul med Mattias och Clara.

Idag blir det tjejmiddag med Linda och Anna, ska bli trevligt och mysigt!!!

Usch å fy... jag har kommit på att jag snart ska tillbaka till jobbet igen. Vill ju så gärna jobba med blommor men nu blir det till att sälja resor igen...
Känner att det kommer kännas tufft att börja igen men det är väl för att man slappat till sig nu när man inte jobbat regelbundet på ett bra tag...

Jaja... jag kommer väl in i det igen hoppas jag! Men drömmen om blommlor finns där och en dag ska det bli verklighet!!!!



Kommentarer
Postat av: Åsa

de kommer bli bra vännen :)

tack för att du ringde..

många kramar

ps mailar någon hälsning...

2009-12-27 @ 13:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0